Dagens planering

Publicerat klockan: 09:56:59 den 2008-11-20
God morgon! Nu sitter jag i köket och planerar dagen. Eftersom skolans lektioner var inställda både idag och imorgon har jag en liten långhelg! Yey! Eller, egentligen två lediga dagar och två jobbdagar, men fyra dagar utan skola. Därför har jag bestämt date med min underbara kusin Elisabet på Djurgården för att catcha upp lite på hur respektive liv ser ut. Vi håller tummarna för att det här underbara vädret håler i sig! Sedan kommer jag åka hem och hämta träningsbagen för att... that's right- träna! Känner mig jättepepp på det denna vecka, vilket är helt underbart! Förmodligen kommer jag köra lite styrka, alltid skönt när man kan komma och gå som man vill. Kväll ska jag och lillebror titta på Fantastic Four, mysigt va? Hoppas den är bra! Nu ska jag visa min powerpointpresentation som jag höll igår för Daddy. By the way, den gick superbra igår! Den enda konstruktiva kritik var att jag kunde tagit lite fler pauser! Bra va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0