A real best friend

Publicerat klockan: 19:20:20 den 2008-11-02




Jag är inte världens lättaste att ha som vän. Det är inget fel på mig när jag umgås, men jag hinner sällan, ändrar datum, planerar långt i förväg. Jag jobbar, går i skolan, tränar. Saker kommer i vägen. Dessutom försöker jag ha lite egen tid. Därför vet jag när en vän är en riktig vän. En sådan som kan stå ut med mig och se mig för vem jag är. Som förstår och inte bli arg när vi ses en vecka senare än planerat. Jag gör inte ofta spontana saker. Det funkar inte i mitt liv. Därför är jag så oerhört tacksam för alla underbara vänner som jag har omkring mig. Jag blir så glad, känslomässig, lycklig och nästan tårögd för alla de äkta vänner jag faktiskt jag. Tack alla ni för att ni finns. Vet inte vad jag skulle göra utan er. Tillsammans med er får jag stöd, respons, skratt, tårar, dela de innersta tankarna och samtidigt vara riktigt ytlig. Samtidigt får jag chansen att vara en riktigt bra vän. En sådan som man kan lita på i vått och torrt, prata med allt om, göra saker med eller ingenting för den delen... sånt som vänner gör.



By the way, någonting väldigt speciellt händer på tisdag! Kika in här då så får ni se! Iii!

Kommentarer
Postat av: youmustknow threeforL

Four letters

L O V E



Baby, blev tårögd (dock ej lika mkt som vid The notebook)Four letters + three



<3

2008-11-03 @ 21:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0