Jag borde bli en personal shopper!

Publicerat klockan: 20:54:57 den 2008-05-17
Härlig dag! Även om jag tycker det är supertrist med regnväder har det varit en kanondag! Har läst lite ur Paulo Coelhos bok, och jag älskar den redan! Efter frukost drog jag och brosan iväg på shoppingtur! Jag hade trott att jag skulle komma hem med ett dussintal kassar från olika ställen, men icke! Istället agerade jag personal shopper åt brosan, vilket gick hur bra som helst! Jag fick honom att göra av med massa pengar på helt otroligt snygga kläder! Shorts, chinos, tees, tröjor... Jag känner mig riktigt duktig! Han och jag är ett optimalt radarpar när det gäller shopping! Fortsättning följer definitivt!
Men en sak hittade jag i alla fall! Supersnyggt läderband som... äsch, det är svårt att förklara! Jag tar kort på det senare i veckan så får ni se med egna ögon!

Jag och familjen har precis ätit en god middag. Ikväll gäller naturgodis, citronlaktris-glass och film; närmare bestämt Jakten på lycka (Will Smith) och/ eller Kärlek på menyn (Catherine Zeta-Jones, Aaron Eckhart)! Manus ska studeras också! Nästa vecka är det ju redovisning!

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0