Trött/ ont i huvudet

Publicerat klockan: 09:40:24 den 2008-05-01
Hjälp, jag känner att jag behöver avsätta en hel dag någon gång då jag bara kan få sova ut, hur länge jag vill! Den senaste veckan har jag varit så fruktansvärt trött. Jag har hittat på massa kul saker, så det klagar jag inte på, men man hinner ju aldrig sova ordenkligt!

Imorse (för en halvtimme sedan) gick jag ut genom dörren. Det var fåglar som kvittrade och alla träden var fyllda med knoppar i  alla slags färger! I love it! Om jag hinner idag, ska jag upp till jobbet. Om jag har ännu mer tid kanske jag hinner köpa någonting innan jag börjar. Tid, alltså... Vad det styr ens liv!

Kommentarer
Postat av: Frannie

Det har du rätt i , SOV människa om någon har gjort sig förtjänt av det så är det du!

2008-05-01 @ 11:04:48
URL: http://estetfranniefrenn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0