Tag 4 för 3

Publicerat klockan: 19:23:12 den 2008-05-16

Bra dag i skolan idag! Malin och jag stannade kvar ett tag efter att vi slutat och gick ner till rekvisitaförrådet och hämtade massa material till vår scen föreställning som äger rum om en vecka. Panik! Är det bara en vecka kvar?! Usch! Malin och jag kommer jobba som djur nästa vecka för att allt ska sitta! Repetera, repetera, repetera!

Tog en sväng in på Åhléns och köpte lite böcker. Tag 4 för 3 - det konceptet gillar jag! Ännu bättre skulle det var om det fanns ett "Tag 4 för 1"! Dessa böcker blev det i alla fall:



Paulo Coelho blir det nu till svenskans kärleksromansläsning! Sommaren kommer innebära Äcklig och Ego Girl- läsning på stranden! Åh! Jag kan knappt bärja mig! När böckerna är klara kan ni såklart vänta er en ärlig recention här i bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0