SATC premiären

Publicerat klockan: 21:42:24 den 2008-05-14
Sarah Jessica Parker gjorde som jag och hade en fjäril (och mycket mer!) i håret! Igår var nämligen premiären av den nya Sex and the City filmen i London! Åh, jag kan knappt bärja mig!!
SJP får en solklar tia av mig! Så vågat, så vackert, så... grönt! Cyntia får silverplatsen! Vackert! Jag blir så glad när jag tänker på att de är alla över 40 år och ser så ruskigt snygga, vackra, glada och levande ut! För faktum är att man blir ju bara vackrare och vackrare med åren! Eller hur?!



Kommentarer
Postat av: Frannie

Härligt att höra att du gör det! :D

2008-05-14 @ 21:46:09
Postat av: Camilla [ G l o s s y ]

svar: så bra!:D

2008-05-15 @ 09:40:42
URL: http://millaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0