Mors dag

Publicerat klockan: 20:21:14 den 2008-05-25
Direkt efter jobbet idag cyklade jag (ganska långt!) för att komma till S och personligen överlämna hennes present! Men hon var iväg och dansade, så jag skrev en liten lapp till henne och satt och pratade med hennes mamma och syster ett tag istället! Jag fick med mig en bit tårta från gårdagen också - inte illa!
Ikväll har vi firat Mami på mors dag! God middag, presenter och lite tårta - kan det bli bättre?

Förutom hennes presenter så kom jag hem med ett par shorts idag. Det är helt underbara! Mjuka, tunna, passar perfekt med en färgad topp instoppad! Dock sved det lite i plånboken, men härligt kostar! Finns på närmaste Sisters-butik!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0