Match och event

Publicerat klockan: 12:19:57 den 2008-05-31
Även om det är första gången på jättelänge som jag fått sova ut är jag supertrött idag! Kanske det beror på att solen gör mig dåsig, vad vet jag! Inte helskotta att jag klagar! Det är ju sol för tusan!
Nu bär det strax av mot brorsans match (hur tänker fotbollsförbundet när de lägger en match i sommarvärmen, mitt på dagen egenetligen?). Sedan ska Daddy och jag hem och göra oss i ordning. Ikväll är vi båda bjudna på ett event med Springtime Travel. Daddy har precis kommit hem från arbete i Köpenhamn och är därför ganska trött, jag likaså, så vi tar det nog ganska lugnt ikväll. Knyter lite kontakter, äter god mat, dricker lite och har det allmänt trevligt!

Imorgon blir en speciell dag. Då kommer det massa bilder och uppdatering från veckan som gått här på bloggen! Stay tuned!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0