Imorgon: Magnetröntgen

Publicerat klockan: 20:58:06 den 2008-05-19
Usch, det började lite smått igår, men har blivit mycket värre idag. Jag-har-ont-i-halsen! Det är inte bra! När jag blir sjuk brukar alltid Mami och jag säga "Det har du/ jag inte tid med!", det stämmer lika bra varje gång! Jag har inte tid att vara sjuk! Speciellt inte denna veckan, jag har happenings varje dag!

Imorgon ska Jennifer komma klockan 8:00 till skolan för att fortsätta med vårt arbete,så det är viktigt att jag ikväll, och alla andra kvällar för den delen, kommer i säng i tid! Jag vill inte vara trött imorgon!

Vid två- tiden imorgon ska jag på magnetröntgen i Odenplan. Eftersom jag inte hittar dit och är lite smått klaustrofobisk ska min snälla Mami följa med.
För en som inte vet varför jag ska på magnetröntgen, kan jag tala om att det beror på att jag har problem med min käke. Extremt mycket problem. Jag får låsningar, knakningar och har ständigt ont. Jag har fått flera specialdeignade bettskenor och tagit tabletter, men ingenting fungerar, så imorgon tar vi reda på felet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0