Hjälp mig!

Publicerat klockan: 21:17:34 den 2008-05-10

Ikväll blev det grill! Mami och jag åkte och köpte lite mat. Eftersom jag inte är något big fan av kött (jag tycker helt enkelt inte att det är gott!), köpte jag choritzo, aubergine, zuccini, tomat och sparris med mera! Blev hur gott som helst! Nu är jag superdupermätt! Usch, nästan lite för mätt. Well, well.

Nu tänkte jag mysa lite med mina brorsor! Det var ett tag sen!

Just det! I svenskan ska vi nu börja läsa en valfri kärleksroman! Men jag har ingen som helst aning om vad jag ska läsa! Snälla, tipsa mig! Lite gulligt, Marian Keys-aktigt, men lite mer avancerat språk. Eller förresten, skriv vilken din bästa kärleksroman som du någonsin har läst är! Kommentera! Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0