Göra, Gjorde, Gjort

Publicerat klockan: 18:51:25 den 2008-05-05
Hej, hej! Trevlig dag i skolan! Gick dock rasande fort, precis som allt annat just nu!
När jag slutat såg jag att jag hade fått ett sms från Lina. "Ring mig så fort du ser det här!", stod det. Jag trodde att något hemskt hade hänt, så jag ringer henne supersnabbt. Så här lät det:
- Vad är det som har hänt?!
- Va? Va då?
- Ja, du ville att jag skulle ringa dig så fort jag såg ditt sms!
- Jaha. Jaså det...
- Vad ville du?
- Nej, jag undrade bara om vi kunde ses...

Vad gör man inte för vänner! Jag åkte iväg till Vasaparken och tog en fika med sötnosen. Hon hjälpte mig snällt med att sufflera mitt manus. Det känns som att replikerna sitter mycket bättre nu!

Jag har bara hunnit vara hemma en liten stund, så jag har planterat lite. Ärligt talat så är det riktigt avkopplande och kul!
Nu är jag vrålhungrig, så jag ska ta ch äta någonting. Under resten av kvällen kommer det göras en hel del skolarbeten. På torsdag har jag dessutom nationellt prov i matematik. Kanske börja kika igenom häftet jag fått, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0