English, bank, work

Publicerat klockan: 22:22:52 den 2008-05-15
Hej allihopa!

Dagens första inlägg kommer något sent, men jag lovar, det kommer vara lika bra för det! Om inte bättre!
Klockan 8:00 var jag i skolan för att skriva nationellt prov i engelska (läs och hör- förståelse). Läs- delen gick väldigt bra tycker jag, medan hör- delen gick lagom bra... Hela klassen protesterade efter första övningen, vilket var lite kul!

Efter skolan åkte jag till banken och fixade med en hel del grejer. Jag hämtade min legitimation, gjorde massa överföringar och kan ni tänka er vad smarta digipass är?! Världens smartaste lilla pryl - googla på digipass ska ni få se!
Känns riktigt skönt att ha gått till banken! Jag har velat göra det hur länge som helst, men inte haft tid, men nu äntligen så är det gjort! Yey!

Lite jobb på kvällen blev det också. Inte särskilt mycket folk en vanlig torsdagkväll, men jag klagar absolut inte! Det är alltid trevligt med pengar på kortet, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0