Efter jobb kommer Marie Antoinette!

Publicerat klockan: 18:34:17 den 2008-05-11
Jobb: I stort sett väldigt få kunder idag. Alla (utom jag) var väl ute i solen och njöt. Detta resulerade i att dagen gick ganska långsamt fram, men jag lyckades ha kul med alla kunder och kollegor ändå!
Det var tänkt att jag skulle åka med cykeln efter jobbet och titta på brorsan som hade match, men precis när vi stängde , 17:00 (eftersom det är pingst, annars gäller 18:00) så strömmade det kunder fram till kassorna och skulle betala, så jag hann inte se någonting av hans match! What a shame!  Åkte i alla fall dit och pratade med det folket som var kvar. Trevligt!

Nu: Jag känner mig supertaggad på att jobba på min Marie Antoinette redovisning, så off I go! Vi hörs framåt kvällen!


Kommentarer
Postat av: Frannie

Gud vilket intressant tema gumman! Jag ser verkligen fram emot din redovisning :D

2008-05-11 @ 23:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0