Effektivitet

Publicerat klockan: 20:45:17 den 2008-05-19
Då var det en ny vecka igen! Om man ska sätta ett ord på den här dagen blir det definitivt effektivitet! Superengagemang på alla lektioner. Direkt när vi slutade satte jag och Jennifer oss direkt vid datan och började med vårt statistikarbete i engelska. Oftast när elever skriver om såna arbeten handlar det antingen om dödssiffror, missbruk, misshandel eller stölder, men vi kom på världens mest intressanta ämne: försäljningssiffror över rött, vitt och rosévin - år 2007. Visst är det smart?! Jag är ganska säker på att det inte finns en kotte där ute som gör ett liknande arbete!

Vid femtiden drog jag till Ticket, där Jenny och jag skulle ha möte med en av säljarna. Det gick riktigt bra - vi har en resa bokad! Jag vill inte avslöja någonting förrän det är bekräftat att vi verkligen kommer åka, så mer information får ni antagligen i slutet av veckan!
Själv tar jag det säkra före det osäkra genom att ha investerat i den snyggaste resväska på marknaden just nu och en bikini i riktigt vackra färger!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0