Du och jag i trafiken

Publicerat klockan: 17:00:48 den 2008-05-14
Är man affärskvinna eller vad?! Körkortsteoriböcker kostar väl normalt sett en femhundralapp (visst gör de?!). Jag spang in i skolans bibliotek igår och vad finner jag om inte just körkortsteoriböcker?! Och de kostade tjugo kronor! 20 kr! Det var vad jag fick betala! Tjugo kronor! Helt otroligt!
I och för sig är böckerna från 2005, så de innehåller ju inte alla nya detaljer från 2008, men grunderna i trafiken ändras ju inte genom åren. Det är det jag känner är viktigt, att få in grunderna. Jag menar, herregud, jag har inte ens gått den där kursen man måste göra med föräldrarna innan man kan börja övningsköra med dem, så varför kunna reglern om att man inte får köra på det rosa strecket på autobahn i mindre än 180km/h?! (Ni förstår väl att jag bara hittade på nu?) Därför tycker jag det är perfekt att ha dessa böcker som en back- up, eller vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Camilla [ G l o s s y ]

svar: haha jo de är sant. tror att jag är rätt bra på att klaga just nu :P fast jag egentligen inte vill. vill inte att folk ska tycka synd om mig fast det kanske kan uppfattas så, vill bara få ut allt :P hehe. Jo då det är bra med mig, grym stressad bara. själv då?

2008-05-14 @ 17:10:55
URL: http://millaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0