Ben&Jerry's och Nagellack i Fyra Färger

Publicerat klockan: 14:15:41 den 2008-05-06

Jag är supertrött och har ont i huvudet, så jag skippade franskan och åkte hem istället.
Ikväll ska jag vara matchvärd på BP-Häcken på Grimsta IP, och då känner jag inte för att stå och må dåligt, så nu ska jag vila mig fit-for-fight!

Hann smita förbi H&M och köpa fyra ursnygga nagellack till ett kanonpris! Bilder kommer på dem senare!
Jag har inte ätit en glass på jättelänge (känns det som i alla fall!), så jag köpte mig även en Ben&Jerry's. Inte på burk, utan den som är omsluten i plast, som man hittar bland alla Magnum och Piggelinisar. Med två kakor och glass emellan. God var den, dock inte värd sina 26 kronor!

Nu ska jag måla naglarna och ta det lugnt! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0