Aww!

Publicerat klockan: 21:31:06 den 2008-05-26
 

Är de inte helt underbara?! Jag förstår att tidningen vill skapa en "Aww"-känsla, och de lyckas verkligen! Man blir irriterad över att de lyckas, om förstår ni vad jag menar?

Jäklar vad tiden går fort nu för tiden! Klockan är redan halv tio, och jag har inte ens börjat med engelskan! Off I go!

Imorgon har jag underbart nog lite sovmorgon! Kulturhistoria, teaterarbete med Malin och eventuellt franska. Jag har en känsla av att jag kommer komma hem rätt sent ändå!

Kommentarer
Postat av: Katie

Ja, det vore väl härligt att få det! Jag pluggade aldrig till engelskan. Kändes skönt när man gled igenom alla tre kurser och utan ansträngning så var man ändå bäst av alla! Ja, det var nog muffinsarna. Jag sitter och dricker morotsjuice nu. Hoppas det blir bättre! Jag har tyckt synd om mig själv hela dagen! haha! Vad har du för planer för morgondagen?

2008-05-26 @ 22:03:16
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0