SOAKED IN LUXURY

Publicerat klockan: 23:34:31 den 2008-03-28

Jag känner mig svimfärdigt trött! Måste verkligen göra mig i ordning snabbt efter detta inlägget så jag kan komma i säng någon gång! Först måste jag bara säga att nu när jag sprungit omkring som en annan iller på Sisters de två senaste dagarna, så har jag hunnit lära mig var allt ligger, vilka märken vi har och så vidare. Soaked in luxury är to die for! Jag fullkomligen älskar deras vårkollektion!! Komfortabelt, snyggt, mjukt... Inte så mycket knalliga färger -vilket jag gillar. Knallfärger passar bättre på accessoarer tycker jag. Det är leggins, koftor, klänningar, västar, byxor - I love it! Om inte Stefan ringer mig och säger att jag ska komma tidigt imorgon så jag åka dit tidigare och köpa upp mig på världens bästa märke - Soaked in Luxury!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0