Morgondagens planering!

Publicerat klockan: 21:32:46 den 2008-03-23

13.00- 15.00: Luncha ihop med gamla vännerna Camilla och Hedvig.

15.00- 18.00: Fika och göra stan med Carolina.

Egentligen tänkte jag klämma in en klipptid på förmiddagen också, men jag är tveksam om frisörsalonger har öppet på röda dagar. Får helt enkelt ta det på torsdag förmiddag, innan jobbet!

Om jag kunde trolla skulle jag vilja ha Vanessa Minnillos hår! Långt, brunt, uppklippt... - precis som jag vill ha det!

image64


Kommentarer
Postat av: alec

Det är lite ute att ha för mycket uppklippt har jag hört, men det där är lagom, skit snygg frilla.

Ikväll, nee jag tittar på miss secret agent 2 :)

2008-03-23 @ 21:50:02
URL: http://alecstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0