Kvällens happening!

Publicerat klockan: 15:18:25 den 2008-03-22

Resterna från gårdagens pizza och god fruktsallad var vad min något sena lunch hade att erbjuda. Gott!

John svarade inte på sin mobil när jag ringde, så först nu när han kom hem kunde jag kolla en tid på sl.se som ska ta oss två till Mörby centrum, där vi blir hämtade av kusin X. Vi blir något sena, men vad ska man göra?

Kvällen kommer bli riktigt trevlig hemma hos kusinerna, det vet jag redan nu. Massa mat, trevligt sällskap och mycket skratt! Jag ska försöka ta lite bilder med mobilen och lägga upp dem sen när jag kommer hem, så får ni se vad vi hade för oss under kvällens gång!


Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: LinnRuby&Millan

Svar: Tack vi blir så glada för cred!
Hoppas du får en lyckad påsk :)

2008-03-22 @ 19:44:40
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: Frannie

Hej sötjulia! Kalla mej naiv, minst sagt XD Jag har bestämt mej för att lägga ner, bloggandet är inte min grej men lita på att jag ändå kommer att vara din trogen :)
många kramar

2008-03-22 @ 22:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0