Hej!

Publicerat klockan: 23:08:02 den 2008-03-28
Hoppas ni alla mår bra! Jag får ta och ursäkta för dåligt bloggande idag. Jag kom hem första gången runt halv tio, så jag har inte haft chans att skriva något förrän nu!

Precis innan Daddy och jag skulle ut på promenad så ringde Stefan och sade att det var nödsituation på jobbet = kom snabbt! Så jag fick dressa om fort som attan, sminka mig och ta en dusch för att sedan springa ut till bussen. Det var kaos första timmarna! Totalt sett sprang jag nog ner på lagret fem gånger och hämtade upp massa fler varor!
Lunchen avklarades runt femsnåret (!) på McDonalds med senaste numret av Glamour framför mig. Fullkorns McFeast med morötter och apelsinjuice. Lite duktig var jag ändå, jag AVSKYR nämligen att äta UTE ensam! Jag känner mig så fruktansvärt utittad (även fast jag inte är det), dum, fånig och ensam. Men vad skulle jag göra? Alla andra hade redan ätit och jag var vrålhungrig! Ärligt talat var det inte så farligt som jag trodde. Alla andra var upptagna av att hålla koll på sina skrikande barn, prata med kompisar eller annat. Litet minus dock för att jag satt precis vid fönstret till lekrummet, så massa barn ställde sig och begrundade mig under hela min lunchtimme! Nej, imorgon är det bara lunchrast i en halvtimme, då ska jag banne mig ta med mig lite mat och äta i personalrummet. Mycket trevligare. Hoppas jag i alla fall.

Jag lyckades smita en halvtimme tidigare från jobbet. Då tog jag direkt tåget till Martin. Han fyllde nämligen 18 år, så jag tyckte det var på sin plats att åka och gratta honom. Det var massa folk i hans lägenhet som hittade på hyss och var allmänt högljudda, men jag, Martin och några till stod i köket och pratade lite. Det bjöds på lite dricka, men inte länge, för Lina och jag tog ganska snart bussen hem. Det är ju faktiskt jobb imorgon!

Kommentarer
Postat av: alec

vad menar du?

2008-03-28 @ 23:16:54
URL: http://alecstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0