God morgon!

Publicerat klockan: 10:49:30 den 2008-03-29
Vilken underbar dag! Sol, varm(are) väder och inte så mycket blåst... Perfekt för en härlig powerwalk- men jag kan faktiskt inte! Jag har så fruktansvärt, fruktansvärt ont i mina stackars ben! Skulle jag ut och gå nu skulle de säkert brytas av på mitten medan jag är ute, och det är ingenting jag strävar efter! De behöver jag i eftermiddag när jag står uppe på golvet och jobbar!
På tal om jobb, jag sitter och håller tummarna för mig själv och hoppas att Stefan inte ska ringa mig och säga att jag ska komma tidigare! Jag ska ju nämligen göra så att Sisters går lite mer i vinst. Soaked in Luxury ska bli provat och köpt av mig! Dessutom tänkte jag kika runt i resten av Modevaruhuset och se om det finns någonting annat som skriker "Julia, kom och köp mig!".

Jag börjar klockan ett, så om jag ska hinna göra allt jag vill måste jag nog sätta lite fart! Puss och kram sötisar!

image148   image149

Träning eller shopping?

Kommentarer
Postat av: KLara

god morgon :) hoppas du får en bra lördag!

gå gärna in på min blogg och rösta på vem du tycker bär upp klänningen bäst! Cameron vs. Pink!

2008-03-29 @ 11:01:08
URL: http://lifeofklara.blogg.se
Postat av: Alma

SHOPPING!

2008-03-29 @ 11:04:08
URL: http://almaslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0