Gårdagen

Publicerat klockan: 10:35:40 den 2008-03-23
Igår kom jag hem runt tolv och gick in på datan för att skriva lite till er alla, men hur bra gick det?! Först kunde jag inte logga in, sen logga ut, skriva ett inlägg, kolla nya kommentarer eller kommentera andras bloggar! Alla i familjen hade gått och lagt sig medan jag satt uppe och svor för mig själv. Varför kunde det inte funka?! Jag satt faktiskt uppe i en timme och försökte! Förgäves! Elektronik ibland alltså!

Hur som helst så hade jag rätt. Gårdagens kväll var otroligt kul! Mycket musik, foton, filmuppvisningar, mat och skratt. Nu är min mobil död, men när den laddat klart sen tänkte jag ladda upp lite bilder!

Nu blir det frukost med familjen. Vi hörs snart!

Kommentarer
Postat av: Jessica

näe det har jag inte gjort, kanske ska ta och göra de =) love her!

2008-03-23 @ 12:11:42
URL: http://aaceton.blogg.se
Postat av: LinnRuby&Millan

Svar: Jodå.. men det är klart man saknar henne! Fast det är ju lite bra att jag kan låna hennes kläder utan att hon märker ngt! :)
Ha en fin dag hörru!:D

2008-03-23 @ 15:01:36
URL: http://linnruby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0