Eva och Adam...

Publicerat klockan: 20:19:47 den 2008-03-29
... ... rullar på TV:n! Hjälp vad jag gillade  det programmet när jag var mindre! Dagens avsnitt handlar om Annika som fyller år. Jag kommer till och med när jag såg det... Hihi - världens bästa! Bror Jens sitter och är lika uppslukad som jag var i hans ålder! Sötis!

Jobb idag som vanligt! Nästa vecka kommer kännas riktigt lustig, jag menar, jag har verkligen bara jobbat hela veckan och nästa vecka ska det bytas ut mot skola. Wierd!
Jag hade världens kortaste lunch idag! Hann äta lite gott (se bild) med Lina och Thomas på Massagotti. Trevligt!

image150

Så här ser förresten min jobboutfit ut! Svarta byxor från Riley, 599:- och himmelsblå skjorta från Atlas Design, 699:-.

image151

Man måste upptäcka småsakerna i vardagen för att kunna uppskatta dem! Till exempel Linas latteskum som formade sig till ett hjärta! Hon är mitt lilla hjärta!


Kommentarer
Postat av: Lina

naaw va du är söt. du är mitt

2008-04-03 @ 20:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0