Day 1

Publicerat klockan: 19:05:16 den 2008-03-19
HEJ OCH  VARMT VÄLKOMMEN TILL MIN NYA BLOGG! This should be fun!

Idag var både min röst och engelskalektion inställd. Bara idrott stod på schemat, så jag fuskade lite och stannade hemma. Men tro inte att jag bara latat mig för det!
Vid halv tolv-snåret drog jag ut på en powerwalkrunda i en timme. Riktigt skönt att få frisk luft, sol och vind i ansiktet och lite motion.
När jag kom hem blev det både lunch, dusch och sminkning innan jag tog bussen upp till jobbet för lite utbildning. Jag har nämligen jobb på Brothers & Sisters - som ska öppna i Vällingby nästa vecka, så alla som ska jobba deltid kom dit och fick en hel del information om butiken. Aah, jag längtar verkligen tills affären öppnar! Det ska bli så roligt!

Efter utbildningen strosade jag runt i Vällingby lite och hittade bland annat två coola solglasögon! Får se om jag  hinner lägga upp bilder på dem senare ikväll!


Puss och kram / Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0