Vilket lyft!

Publicerat klockan: 23:04:38 den 2008-06-29
Ändå sedan grillfestgärsterna gick hem har jag och, jag säger det igen, världens bästa bloggdesigner Emah, suttit och mailat varandra om bloggens layout. Den människan är helt sjuk; jag ber om någonting komplicerat och jättekonstigt om och om igen och hon bara fixar det! Gång på gång! Jag är så imponerad så jag knappt vet vart jag ska ta vägen!

Så, mina underbara läsare, så här ser det ut just nu. Det enda som, förhoppningsvis, ska ändras nu är bakgrunden. Jag älskar den hallonrosa färgen, men den är för stark och skrikig. Kika in imorgon kväll så lovar jag att vi har gjort lite nya förändringar!
Men än så länge, vad tycker nu? You like it or hate it?

Nu är jag verkligen dödstrött. Saken är inte bättre att jag fått en inflammation i vänstra stortån, ska upp tidigt imorgon för att jobba i många långa timmar. Jag fullkomligen älskar mitt jobb, men det är ganska påfrestande att jobba heltid under sommaren. Dock klagar jag inte, nej för i helskotta, jag tjänar ju storkovan!

Nej, nu går vi och lägger oss! Vi avslutar med en liten ramsa jag lärde mig på mellanstadiet:

Good night!
Sleep tight!
Wake up!
Fit for fight!

Kommentarer
Postat av: fröken elin

hejhej:)



åå usch jag låg ute på en obebodd ö i ett tält utan sovsäck och höll på att frysa ihjäl. inte ensam men det var hemskt. haha burr. inte så kul midsommar.



ja, jag förstår att du vill tillbaka till paris:) va det bra väder där?



vilken snygg design du har skaffat:D

2008-06-30 @ 11:18:23
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: Frannie

Gumman, den nya designen är underbar, och det bästa av allt - jag tycker att den passar dig perfekt! Härligt att se, hoppas att du får en fortsatt trevlig sommar, jag saknar dej<3

2008-06-30 @ 19:37:13
URL: http://estetfranniefrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0