Knasig dag

Publicerat klockan: 19:16:21 den 2008-06-02
Vilken bra start på måndagen! Hela dagen i skolan har vi gjort massa saker med treorna som slutar nu. De fck bland annat gå en kul rundvandring med låtsaslektioner, ettorna gjorde parodier på deras slutproduktioner, vi gav dem personliga halsband, delade ut priser och hade superkul! Skoldagen slutade med att de gick upp på scen för en sista titt (om man kan säga så) och så sa E, världens coolaste trea: Jag skulle vilja säga något!
Vad säger hon? Ingenting? Istället tar hon upp sin vattenflaska, skruvar av korken och häller ut över publiken! Vi fick i alla fall vår lilla hämnd, när hon gick därifrån var hon väldigt blöt.

Efter skolan gick jag och klippte mig. Jag är lite missnöjd måste jag erkänna. Antagligen är det för att jag inte är van att se mig själv så här (det är jag aldrig när jag precis har klippt mig!) eller så är det för att det verkligen blev fult. När den här jobbiga känslan har försvunnit kanske jag lägger upp en bild, vi får se.
Hur ska jag beskriva det? Ni vet ju hur det såg ut innan, och gör ni inte det kan ni spana in tidigare inlägg, och nu... Eftersom jag har väldligt tjockt och därmed tungt hår bad jag om att få det ordenkligt uppklippt, men fortfarande behålla längden. Allt kändes så bra när hon pysslade om mig men nu... Hon klippte för mycket och alldeles, alldeles för mycket uppklippt! Nu ligger håret klistrat runt halsen om jag har det utsläppt, vilket inte alls uppskattas från min sida. Därför har jag det uppsatt i hög knut. Vem vet, kanske jag vänjer mig...

En annan kul grej hände idag också! Bussen stod inne när jag kom, så jag sprang som en galning för att hinna med, vilket jag gjorde. När jag kom hem mindes jag att jag låst cykeln vid bussarna, så jag väntade snällt in Daddy (som skulle hämta brosan från fotbollsträning) som skjutsade mig tillbaka så jag kunde hämta den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0