Snart åker jag

Publicerat klockan: 15:13:36 den 2008-06-14
Om cirka två timmar åker jag. Present får jag inte glömma - eller Sverige vs. Spanien matchen! TV:n måste vara på hemma hos Hedvig. Hör jag kommentatorerna jubla springer jag bara in och kollar som gjorde målet! Det är nu eller aldrig Sverige!
Egentligen är det meningen att vi ska ut efter att vi varit hos Hedvig, men mitt SL-kort går ut den 14 juni (idag) så jag måste vara hemma innan midnatt om jag ska kunna komma hem utan att behöva lägga ut en förmögenhet. Ganska skönt, lilla Lina är ju inte 18 än så hon kan faktiskt inte gå ut, plus att jag inte känner för att komma hem supersent. Då blir dagen efter helt messed up för mig.

Jag hittade på en superchic outfit igår som jag planerade att ha ikväll, men eftersom vädret är så oförutsägbart kan jag inte köra på en tunn klänning och kilklackar! Hmm, vad ska man ta istället då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0