Pack annars blir jag lack!

Publicerat klockan: 10:39:42 den 2008-06-17

Efter en härlig powerwalkmorgon sitter jag nu vid datan och äter frukost. Idag har jag sett till att jag bara har en sak på min planering, och det är att packa! Imorgon kommer jag inte ha så mycket tid eftersom min älskade J fyller år och ska ha släkten över. Jag och Lina ska köpa en superfin present, men jag  tänker inte avslöja vad det är än!
I Paris kommer det inte precis vara något toppenväder, så egentligen skulle jag behöva inhandla ett par gummistövlar också, men ligger långt fram idag. Snart börjar jag packa!


Kommentarer
Postat av: Maria

Svar: Hej! Jo tack jag mår bra. Själv då?

Nää jag har inte hittat nåt alls.. svårt att hitta skor i bra storlek ;P

2008-06-17 @ 16:57:32
URL: http://elinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0