Grekland

Publicerat klockan: 21:47:39 den 2008-06-30

En klasskompis till mig har precis varit i Grekland. Många vackra bilder togs, men den här gillar jag bäst. Man ser inte vem det är på bilden och det är kanske bra, jag tror inte hon vill komma med på bild. När jag tittar på den så känns det så bra att J och jag bestämde oss för Grekland tillslut! Herregud, vi åker snart! Den 19 juni drar jag till paradiset! Hjälp, det känns riktigt underbart att äntligen komma iväg! Paris är definitivt fantastiskt i sig, men Grekland är ju sol-och bad stället number one! ah, kolla in bildern bara! Blir ni suktade?

Jäklar, nu kan man inte visa bilden bara för det! Attans, jag som så gärna ville visa den! Hm, lägger upp en annan fin bild istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0