Flugsmäll i Solna

Publicerat klockan: 16:39:35 den 2008-06-01
Nu ni! Jag ska njuta av solen en stund till, men sedan blir det massa uppdatering!

Idag gick jag upp relativt tidigt för att åka och titta på min brorsas match. Riktigt spännande! Sedan drog jag och familjen till Solna. Vi slog två flugor i en smäll och åt lunch på MAX och hämtade ut biljetter till dagens match: Sverige-Ukraina! Tyvärr hade de  två biljetter kvar, så jag gick åka hem med Mami. Men det gjorde faktiskt ingenting. Även om det är trist att jag inte fick en chans att se Zlatan, Henke eller Rosenberg, så är jag bra nöjd med att jag kan vara hemma och ta det lugnt i solen! Jag har planterat om mina frön, som förresten inte är frön längre, utan små, små plantor! Om ni också vill prova på att plantera, helst något lätt, kan jag rekomendera solros och tomat! Nästan alla fröna kom upp! Annat var det med lejongap och... och... äsch, det är inte så viktigt.

Oj, oj! Jag märker verkligen att jag blir superseg av solen! Trött och utan ork, om ni förstår vad jag menar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0