En bild med historia

Publicerat klockan: 21:12:23 den 2008-06-26
Gaaah! Helt slut efter en dag på jobbet. Vill bara... vara i Paris igen. Nej! Nu tjatar jag igen! Men jag vill det så hemskt, hemskt gärna.
Ska äta lite sen middag nu, slänga i mig lite, enligt min mening, äckliga chips och eventuellt kika på Ryssland-Spanien matchen.

Förresten, hur kommer det sig att matcirkeln blir helt turned-up-side-down när man är utomlands? Man äter frukost mellan 8-11, en lätt lunch mellan 13-17 och ordenklig middag efter 19 och framåt. Eller är det bara jag? Nu när jag kommit hem till Sverige känner jag mig inte sugen på lunch förrän vid 15 snåret. Lustigt det där...

Jag tror jag inte tänker sluta tjata om min underbara Paris-resa när allt kommer omkring! Här kommer en urhärlig bild med en kul historia till... Till att börja med är det jag och universums underbaraste lilla tjej M, och i bakgrunden  längst till höger står det en kille med ryggen emot. Vad gör han? Haha, han står och kissar i en pissoar. Jag vet, visst är det lustigt?! När vi var och kollade på fotbollsmatcher fanns det två badrum, som vardera innehöll två toaletter och tre pissoarer. De franska killarna drog sig inte direkt för att lätta på trycket även när det stod en bunt tjejer där inne... Åh Paris- jag vill tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Katie

Aha, gick det bra att jobba då? För min del gick det helt okej tills det var dags att stänga. Då bröt kaoset ut. Det är bara att läsa om på bloggen snart. Herregud!

Nu är jag trött igen, så det blir snart dags att hoppa i säng!

2008-06-26 @ 23:12:48
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0