De söp mig (nästan) full

Publicerat klockan: 22:17:43 den 2008-06-06

Sista timmen på jobbet var hysterisk! Allt på en gång, kort sagt. Jag bleb så stressad och nervös att jag kände för att börja gråta, men jag höll mig förstås! Tog sällskap med med Lina, sedan direkt iväg på studentmottagning. Jättetrevligt! Eftersom jag börjar 9:00 imorgon bestämde jag mig för att inte hänga med ut, vilket inte ungdomsgänget gillade, så det försökte supa mig under bordet, som de så fint kallade det. Full är jag inte, men om jag säger att Gröna Lund har flyttat in i mitt huvud förstår ni mig kanske. Blä, jag som inte är något stort fan av att dricka. Well, well.

Jag vill fortfarande blondera mig! Har ni några bra, och billiga, tips på vart man kan göra det?

Imorgon kväll blir hur kul som helst! Moster och min underbaraste kusin ever kommer! Vad härligt vi kommer få!


Kommentarer
Postat av: frannie

Haha, men gud, att få er att bråka var inte alls min mening ;) Jag blir väldigt rörd av den kritiken dock, kan vara användbar som plan B Eller C som min far alltid påminner mej om "ifall det inte skulle gå", men jag vill inte tänka så långt fram, bara köra full rulle!

Puss på dej och jag är övertygad om att det där med håret fixar sig, du vet nog bäst själv och i slutändan är det ingen som kan sätta käppar i hjulet, det är det som är det härliga med att vara 18! ^^<33

2008-06-06 @ 22:39:50
URL: http://estetfranniefrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0