Bokläsning

Publicerat klockan: 21:37:18 den 2008-06-02

Brorsan och jag har suttit och jämfört priser på olika laptops den senaste halvtimmen. Vi båda ska köpa varsin, så det är lika bra att diskutera med varanda. Han tycker jag är helt dum i huvudet som vill ha en för minst 10.000, fast å andra sidan drömmer har om en Acer/Ferrari...

TV:n blev just ockuperad (såklart är det ju fotbollskväll med fint besök av Cristiano Ronaldo), så jag har bunkrat upp mig med cashew, pecan och valnötter, bulle och blodapelsinjuice för att slå mig ner någonstans och läsa Alexander McCall Smiths Giraffens Tårar. Ikväll finns ingen känsla som gnager i bakhuvudet som säger att jag måste lägga mig i tid. Imorgon har jag nämligen ledigt från skolan. Inga planer! Sol kanske? Några tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0