Björn gått in i väggen?

Publicerat klockan: 20:05:28 den 2008-06-05

Alltså, det finns väl ingen som har missat att alls vår Björn Gustavsson har "gått in i väggen". Om du nu har gjort det Björn - vila upp dig! Jag kan verkligen förstå att när man börjar bli lite känd så vill man göra allting på en gång för att man inte ska tyna bort, plus att det är superkul och man får heta erbjudanen, men man måste ha någon sorts balans mellan privatliv och jobb, inte blanda ihop. Tänka att till exempel varje söndag och måndag är lediga dagar. Äsch, nu ska inte jag komma och föreläsa vad han ska göra. Jag skulle säkerligen göra precis samma som han gjort.
By the way, ven är det som har sagt att han har gått in i väggen? Varken schemaansvarig eller talesman har kommenterat det som att han faktiskt har gått in i väggen. Personligen tror jag att Björn insett att han har tagit sig lite vatten över huvuvdet, och därför är tvungen att slowa down lite grann.
Nu tycker jag att all media, och jag, ska sluta spekulera mer i det . Nu låter vi Björn vara lite!


Kommentarer
Postat av: Katie

Jag har just varit och ätit glass med Lisa, óch nu sitter vi i hennes soffa och myser. Vad har du själv för planer? Jag är lite trött och har ont i kroppen efter en massa jobb. Men i sinnet är jag lycklig! Det är synd om Björn! Haha! Kram vännen

2008-06-05 @ 20:30:01
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0