Ångesten börjar släppa

Publicerat klockan: 23:08:19 den 2008-06-11
Nu har jag haft ett långt, långt samtal med Mami; mest angående mitt hår. Allt känns mycket bättre nu. Bara de som jag har närmast om hjärtat tycker om det, spelar ingenting annat någon roll. Så, alla mina nära och kära, bäst för er att ni gillar det!

Imorgon ska jag till Eastman för att kolla käken. Kanske en analys av min senaste magnetröntgen har kommit. Hoppas de hittar någon bra orsak!
Jobba ska jag även göra! Upp till bevis om mina kollegor gillar min nya hårfärg!
Dessutom ska, eller snarare måste, jag skriva en essä i svenska. Den skulle varit skickad i söndags. Jag hade tagit massa anteckningar och gjort en hel del analysering, men glömde totalt bort att den skulle skickas in! Tur är i alla fall att jag har benstommen klar. Nu behövs bara massa bra ordformuleringar!

Kommentarer
Postat av: fröken elin

mm.jaa det är en mysig stad det här:D





du passar jättebra i blont hår! very nice:)

2008-06-12 @ 08:21:55
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0