Min drömdag

Publicerat klockan: 20:43:28 den 2008-07-30
 
I särklass världens bästa tomatsoppa för min del; kusinen tog en god kycklingsallad!

Åh, vilken underbar dag jag har haft! En riktig sommardröm! Jag och kusinen åkte till mitt absoluta favoritställe året om; Blå Porten på Djurgården! Det är en sådan härlig, uppsluppen atmosfär där. Allt känns så bra, maten är gudomlig och jag lyckas alltid vara där med bästa sällskapet! Jag menar, titta bara på bilderna! Visst stämmer det att en bild säger mer än tusen ord i detta sammanhang?!


Världens bästa Elisabet!


En lycklig Julia.

Efter en massa planering inför ett grillparty vi ska hålla i snart strosade vi vidare in mot centrala Stockholm. Jag var nästan bergsäker på att jag inte skulle köpa något från årets sommarrea, men vad fel jag hade! Jag kom hem lite diverse påsar, både från rean och till ordinarie pris! Riktigt nöjd över mina fynd. Shopaholic som min Daddy så fint kallade mitt "beteende". Shopaholic, vilket ord! Kunde man inte kommit på något roligare? Shopaholic låter som ett beroende som inte är bra. För mig uttrycker man vem man är genom sina kläder. Folk man går förbi på gatan gör en snabb personanalys av vem man är, just genom att kolla in kläderna man bär. Ni kan ju snacket. Östermalmare, ghetto, punkare, rocker, street, söder... Jag vill inte säga att jag har någon speciell stil, jag gillar att variera mig! Vad tråkigt det till exempel skulle vara att bara gå omkring i en pälskappa hela vintern bara för att man är östermalmare och måste därför hålla sig till en viss stil! Fast jag måste nog också se shopping som en hobby också! Det är ju hur roligt som helst! I alla fall, bilder från shoppingen kommer i nästa inlägg!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Tack för idag bäste kusin Fred!! Längtar till grillkvällen! =) Ha det bäst!

2008-07-30 @ 21:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0