Tillbaka igen!

Publicerat klockan: 20:03:50 den 2008-07-27
Hej igen alla underbara läsare!
De två sista dagarna på Santorini bestod inte av någon sömn alls - bokstavligt talat, så igår när vi landade på Arlanda var jag ganska slut. Minst sagt. Så igår, efter att ha ätit en grekisk sallad (jag vet, ironiskt va?) så la jag alla planer på is och tog det lugnt. Vilade, åt lite middad, vilade och sov. Efter att ha tagit en rejäl sovmorgon idag spenderade jag och familjen eftermiddagen ute på Långholmen. Lite sol, bad och god middag ute stod på listan. Ikväll går jag och lägger mig tidigt - imorgon börjar jag nämligen jobba igen. Är inte supertaggad, men det går nog förhoppningsvis bra ändå!

Ska så jag få tid över överföra alla underbara bilder till från Grekland till datan, så i veckan kommer ni vara uppdaterade på hela resan! Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Frannie

Det ser jag verkligen fram emot! Har saknat dej mkt <3

2008-07-28 @ 00:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0