Så gick städningen

Publicerat klockan: 13:05:38 den 2008-07-04

Hjälp! JAG. ÄR. HELT. SLUT. En svettig Julia och två timmar senare (jag tog inte en enda paus!) var kylskåpet färdigstädat. Tänk vad mycket skit det gömde sig därinne! Äckligt var det, men nu är det rent och snyggt, precis som jag vill ha det.
Jag har öppnat både ytterdörren och baksidedörren, så det drar en härligt, mjuk korsdragsvind genom huset. Skönt!

Tappade en inlagd gurka-burk i golvet under städningen. Allt vatten spred sig över hela köket och det stank som bara den. Nu är jag som sagt svettig och luktar inlagd gurka, så en dusch skulle sitta perfekt! Efter det ska jag äta lite lunch och sätta mig i solen med da Vinci koden.

Ha en toppenfredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0