Morgonrutin

Publicerat klockan: 10:31:24 den 2008-07-12


God morgon!
Hoppas ni alla har sovit gott! Jag är alldeles nyvaken; vaknade av mitt alarm som ringde klockan 10. Jag ställer alltid klockan, även om jag är ledig. På så sätt har jag kontroll på vad jag gör, exempelvis hur länge jag sover. Skulle jag inte ställa klockan skulle det säkerligen kunna hända att jag sov till sent på eftermiddagen, och det känns inte ett dugg bra! Då har ju halva dagen bara försvunnit, tid som man skulle kunnat ha gjort massor med nyttigheter på! Alla jag känner tycker jag är hopplös. Kanske lite då. Men tid är pengar. Okej, lät jag riktigt spydig nu, men jag menar det. Utan att vara spydig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0