Kort och vitt

Publicerat klockan: 22:04:23 den 2008-07-11

Dumma Mami! Jag ska inte lyssna på henne något mer! I alla fall inte när det gäller råd för naglar. Som ni ser har jag klippt ner mina långa naglar som jag var så stolt över, just för att de var så långa. Men nu är det som sagt nerklippta för att de ska växa jämnt. Talade dessutom om för henne att jag skulle måla naglarna blå, men det gick minsann inte för sig.
- Nej usch! Blått?! Inte nu heller!
Svansen mellan benen gick jag och hämtade mitt nya vita nagellack och målade på. Visst är jag rebellisk? Eller inte. Så här blev det i alla fall. Väldigt vitt och kort. Jag längtar tills de växer ut igen. Då ska jag inte lyssna på Mami igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0