Jag håller vad jag lovar!

Publicerat klockan: 01:31:54 den 2008-07-17

God morgon, god natt - you name it! Helt galet härliga dagar i Skåne hittintills! Carlos Santana-konsert ikväll, vilket var riktigt härligt! Just nu är vi hos en polare och ska sova. I rummet stod denna dator - jag var bara tvungen! Visst lovade jag er att om jag såg en data skulle jag skriva et inlägg? Jag håller liksom vad jag lovar! Imorgon blir det kalastidig uppstigning för att kika på en kompis som spelar beachhandboll - hur kul sport som helst, men intentiv! Sedan åker vi till huset och fixar iordning allting lite snyggt, och sedan bär slutligen bilen av mot Stockholm! Vara hemma i drygt ett dygn, sedan... dant dant daaah! - SANTORINI!
Vi hörs imorgon kväll! Tills dess, ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0