Ingen mat vid datan!

Publicerat klockan: 21:07:42 den 2008-07-01
God kväll!
Vilken dag! Jobbet gick superfort, även om jag har jävulskt ont i mina fötter! Igår kväll när jag kom hem lovade jag mig själv att inte ta mina sandaletter igen, men imose passade inget annat, så jag blev helt enkelt tvungen att ta dem! Plåster för skavsår och fotinlägg löd min visa idag!

Det jag hunit göra sedan jag kom hem är att betala lite räkningar och beställa en resa med SJ. Överkomligt pris kan jag tala om!

Värmde lite snabbmat tidigare och började äta vid datan, smidigt att göra två saker samtidigt tyckte jag, men icke! Tydligen för jag på inga som helst villkor äta vid datan, enligt min Daddy! Jag var ju så illa tvungen att lägga maten åt sidan för att klara av alla måsten först. Nu ska jag alltså äta lite kall och sen middag!

Här kommer en härlig efterrättsbild från grillfesten som vi hade i söndags. Mmm, det var så gott! Jordgubbar, kiwi, mangosorbet, hallonsorbet, sockerkaka och vanlijglass! Sugen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0