Fanny är trött

Publicerat klockan: 19:09:13 den 2008-07-06

Hej mina små änglar!
Jobbdag idag med! Av någon anledning gick tiden relativt fort, så det var ganska skönt att jobba. Det kändes liksom som ganska välförtjänta pengar!

Min mosters hund Fanny är helt slut efter idag och ligger just nu utsträckt på vardagsrumsgolvet . Jag är också helt slut. Önskar jag kunde lägga mig på golvet som hon utan att det var något konstigt med det. Men jag ska duscha och sedan är det middag. Vila kan man göra när man blir gammal. Eller inte alls.


Så här ser Fanny ut. Nästan i alla fall. Hon är grymt mycket sötare. Det här är en bild på en cockiepoo, samma ras som hon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0