Dyr filofax

Publicerat klockan: 16:12:48 den 2008-07-03
Klar med el-massage besöket. Riktigt skönt en stund efteråt, men nu är jag lika spänd som vanligt. Usch, att det aldrig kan bli bra! Innan jag hoppade på tunnelbanan hem smet jag in på Akademibokhandeln och köpte historiens dyraste filofax! Endast det bästa för mig! Nej, jag skojjade bara. Allvarligt! En bok fick jag med mig hem i kassen också. Min bästa väns dotter av Dorothy Koomson. Låter riktigt kul lärorik! Eftersom det  eventuellt kan hända att min Mami tittar in på min blogg på jobbet ska jag inte säga vad filofaxen kostade, då kommer hon flyga i taket, men jag kan säga det att summan för boken och filofaxen blev fyrasiffrig.  _ _ _ _. Eeh... Mami, du vet att jag älskar dig va?



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0