Välkommen till oss!

Publicerat klockan: 21:21:14 den 2008-12-29



Den här hittade jag när jag kom hem! Vi är nog sista familjen i Stockholm som införskaffat en plattTV, men oj vad fin den är! Just nu håller de som anser sig själva var tekniskt begåvade (jag vill inte svara på om de verkligen är det) att fixa så att bilden inte blir så suddig. Fin är den i alla fall. Även om jag aldrig tittar på TV (jag hinner ju aldrig!) så kommer det bli mycket trevligare att passera den här fina istället för gamla plåtNiklas.
Nu råkade det visst bli lite smygreklam för Arn på bilden här, men det var inte alls med flit - lovar! Tog bara en bild och sen var jag nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0