Dagen efter dagen D

Publicerat klockan: 11:21:41 den 2008-12-25

Julafton, julafton, julafton... nu är den över, lika fort som den kom. Jag menar, har det redan gått ett år?! Var det inte sommar nyss?
Hur som haver, gårdagen var helt fantastisk! Det första timmarna jobbade jag som sagt, sedan bar det av till hela släkten. Ärligt talat hade jag inte en enda gång en uns av julkänlsa i mig, det var bara som en speciell släktträff, men what the heck, det fungerar ju det med! Massa fina klappar fick jag - och gav bort! Det bästa är ju ändå att se att andra blir glada över vad de får! Klyschigt, i know, men så sant!
Och första julen ever, mina vänner - jag blev inte proppmätt! Mitt starkaste julminne genom åren har alltid varit att man åker hem och är så fruktansvärt proppmätt att det bara är så hemskt, men inte i år! Jag åt faktiskt av allting, men lagom, precis som det ska vara!

God jul på er!



The cousins who love their hairwax very much.


... and the ones who always smiles.


Jag med världens sötaste och tröttaste Fanny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0