Nu räcker det!

Publicerat klockan: 18:02:47 den 2008-12-17
Jag är så uppe i varv just nu. Massa samtal med olika typer, telefonen ringer i ett, smsbomber attackerar min mobil varje sekund, måste svara, hinna, säga ja. Inlämningsuppgiften måste skrivas, fan nu blev jag tvungen att ställa in yogan, hinner inte, viktiga papper måste lämnas, "Har du gjort det där Julia?", "Du har det hur bra som helst!". Hundra miljarder människor som rycker i mig på en och samma gång... Jag vill bara fly. Någonstans där ingen känner mig, där jag kan känna mig trygg och säker, långt bort från alla krav och måsten. Jag ska alltid dra i de stora trådarna, men jag kan inte komma ifrån, sakerna måste ordnas, oavsett om jag orkar eller inte... Ah!!!

Förlåt om jag öser ur mig allting över bloggen, men den ska fungera som en plats där jag bara kan ösa ur mig mina känslor, tankar, åsikter och vad som hänt under dagen. Sorry, men antigen får ni helt enkelt stå ut, eller så läser ni inte bloggen något mer, för åtminstonde idag.
Det är verkligen så mycket just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag vill så mycket, har så mycket mål och sjukt höga krav på mig själv. Den ena jag säger: "Men vad är det med dig? Klarar du inte av när det händer massa roliga saker? Failare!", medan den andra jag säger: "Herregud gumman! Ta det lugnt! Titta på en film, res bort, rensa huvudet. Må bra!". Vad i helskotta ska jag göra?

Äsch, det löser sig nog. Bara en dag som det är lite mycket på. Jag återkommer om en stund. Jag måste samla mig lite först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0