Nya älsklingen!

Publicerat klockan: 00:03:21 den 2008-12-31
Hej underbara läsare!
Förlåt om det inte blev hundra inlägg idag, jobbet tog upp rätt mycket tid. Hemma gjordes någon köttmojäng som jag inte ville ha, så jag körde på Ben & Jerry's och pizza. Känns inte härligt nu, men imorgon ska jag ju träna så det kommer förmodligen kännas bättre då!

Ikväll har jag suttit och planerat, planerat, planerat inför morgondagen och det nya året. Massa jobbiga och inte fullt så jobbiga samtal, metalt alltså. Nu känns allt så himla bra, som att en tygd lyfts från mina axlar!




En av mina julklappar: Thomas Sabo halsband i tre delar från min underbara morbror! Älskar det! Masken står för passionen för teatern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0