Today

Publicerat klockan: 11:34:01 den 2008-12-25

Idag vaknar jag, såklart, först av alla i familjen. Jag har redan ätit frukost och fixat och donat, men de sover som om ingenting någonsin kunde väcka dem. Hallå, så påfrestande var inte gårdagen!

Ikväll ska vi iväg på julmiddag hos morbror. Träffa släktingar och kusiner, igen. Kul! Innan dess vill jag hinna ut i solljuset på en promenad. Helst vid vattnet, vi får se vad de andra är taggade på. Någonting måste jag i alla fall göra, jag håller på att bli tokig här hemma! Bara ta det lugnt, göra ingenting och bara vara passar mig inte riktigt. Usch, jullov känns bara överskattat. Vad jag behöver är en riktig semester, med arbete på laptopen inkluderat, helst sittandes på en vit sandstrand, lapandes sol.




By the way, no more Mr Nice Coffie drinker här inte! Har upptäckt att jag fått lite lätt missfärgning på tänderna på grund av att jag dricker kaffe och te så ofta (läs: jämt; hela tiden, varje dag), så nu får jag ta det lite lugnt med det ett tag. Tills jag hittat ett bra ställe som man kan bleka tänderna på, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0